Contact Info / Websites

All 88 movie Reviews


Dragonball Dragonball

Rated 5 / 5 stars

FUCK

that kicked my ass. damn dude. wats the song btw



$00pah NiN10Doh! $00pah NiN10Doh!

Rated 5 / 5 stars

holy shit

for fucking once a sequeal was actually BETTER. this shit was fucking epicly awesome. kick ass fucking animation halarious too MAKE MOAR!!


People find this review helpful!

Bowja From His Cashle Bowja From His Cashle

Rated 5 / 5 stars

infuckingcredible

bes thing...EVA



There She Is!! final step There She Is!! final step

Rated 5 / 5 stars

sniif

i can relate to this movie so much..sniif i luv you


People find this review helpful!

tWHYlight tWHYlight

Rated 5 / 5 stars

LOLOLOLOL

haha i loved it. and ignore Adrianison. telling by her profile pic and age shes just a pissed off twilight fangirl



BiteyCastle Christmas BiteyCastle Christmas

Rated 5 / 5 stars

great

funny, original, best animation ever as usuall


People find this review helpful!

You're Banned! You're Banned!

Rated 5 / 5 stars

the faces were so lulz

DAMN JOO POOZY AND JOO FUCKING BANNING


Kevin responds:

NO WAI DOOD..... POUZZY ISSZ TEH BESHT!!!!


Gears of Awesome Gears of Awesome

Rated 5 / 5 stars

HAHAHAHA

BWUAHAHAHAHAH. fuking ince as usuall


People find this review helpful!

MK vs DCU MK vs DCU

Rated 4.5 / 5 stars

that was suprisingly good

you pulled it off pretty damn good. problem was it was slow a bit and im guessing you compressed it and that caused some of the quality to be raped other wise pretty damn good



Sonic Reversal: Ep. III Sonic Reversal: Ep. III

Rated 5 / 5 stars

WTF

THAT SHIT RAPED ME. FUKING INTENSE


People find this review helpful!
WinterStorm responds:

Amazing.